Kerncijfers in dit thema
- Ambulance: bereik acute verloskunde binnen 45 minuten
- Ambulance-inzetten: responstijdpercentage A1-inzetten
- Ambulancestandplaatsen: bereik binnen 15 minuten
- Donornier: wachttijd
- E-health: gebruik e-consult door zorgverleners
- E-health: gebruik e-consult door mensen met een chronische aandoening
- E-health: inzet telemonitoring door zorgverleners
- E-health: meten eigen gezondheidswaarden door mensen met een chronische aandoening
- Financiële toegankelijkheid: afzien van zorg vanwege de kosten
- Financiële toegankelijkheid: betalingsachterstand zorgpremie
- Geneesmiddelentekorten
- GGZ: onvoldoende ervaren professionele zorg vanwege financiële drempels
- Heupfractuur: tijdig geopereerde patiënten
- Huisartsenpraktijk: reistijd langer dan 10 minuten
- Mobiel medisch team: bereik binnen 30 minuten
- Onverzekerden zorgverzekering
- Tandarts: financiële toegankelijkheid
- Tandarts: minimaal één keer per jaar contact
- Verloskunde: gevoelige ziekenhuizen
- Wachtenden op Wlz-gefinancierde zorg
- Wachttijd behandeling medisch specialistische zorg: Overschrijding Treeknorm en gemiddelde wachttijd
- Wachttijd diagnostiek medisch specialistische zorg: Overschrijding Treeknorm en gemiddelde wachttijd
- Wachttijd gespecialiseerde ggz: Overschrijding treeknorm en gemiddelde wachttijd
- Wachttijd poliklinisch consult medisch specialistische zorg: Overschrijding Treeknorm en gemiddelde wachttijd